• Aydın8 °C

Adnan AYTAŞKIN / Genel Yayın Yönetmeni

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Adnan AYTAŞKIN / Genel Yayın Yönetmeni

Gazetecilik Bu Değil, İbrahim KILINÇ ve İHA

22 Kasım 2016 Salı 23:08

Değerli okurlarımız bugünkü yazımda İhlas Haber Ajansı Aydın Bölge Müdürü İbrahim KILINÇ Abim'i yazacağım.

İbrahim KILINÇ ile 2008 yılında İhlas Haber Ajansı Abonesi olduğumuz zaman tanışmıştım.

Konuştuğu zaman İbrahim KILINÇ Abim Aydında ki en İyi, en Dürüst insandır..

Ama gerçekte öylemidir...

Ben buna inanmıyorum..

İbrahim Abi, İhlas Haber Ajansı Bölge Müdürüdür..

Başarı ile de yürütmektedir..

Ama Nasıl...

Haber Ajansları Gazetelere Haber satarak para kazanır..

Litarütür budur..

Ancak İhlas Haber Ajansı'na Aydında Gazeteler'den daha çok Kurumlar abone olmaktadır..

A Belediyesi, B Odası, C Derneği, D Sendikası, E Birliği, F Partisi, G Özel Hastanesi, H Özel Okulu, I Borsası, İ Firması, J Belediye Başkan Adayı, K Milletvekili Adayı'nın haber değeri taşıması için İhlas Haber Ajansı Aydın Bölge Müdürü İbrahim KILINÇ'a Abone olması gerekir. Aylık yada yıllık Aidatını ödemesi gerekir..

İHA gibi Ulusalda önemli bir Haber Ajansı, Abonelik İle Haber yaparsa düşünün siz Gazeteciliğin düştüğü hali..

Gazetecilik Bu Değil İbrahim Abi..

Muhabbet aynen şu..

Sizin kimseye reklam, ilan vermenize gerek yok, bana üye 70 tane Gazete var, Siz bana Abone olun zaten haberleriniz 70-80 yerde yayınlanacaktır..

Bana Anone olmazsanız Haberinizi yapamam..

İbrahim KILINÇ Abi, Hem Gazeteleri Abone yapıp, kazanacaksın, hemde Gazetelere İhanet edeceksin.. Çok Ayıp..

Hep Bana, Hep Bana'nın da bir sonu var..

Aydında şuanda Özel Haber yapan Gazeteler Popüler durumda..

İhlas Haber Ajansı Aydın Bölgesi Reklam Ajansı oldu, çıktı..

Artık kimse itibar etmiyor..

Teknolojinin ve Sosyal Medyanın bu kadar geliştiği günüzmüde Kolay Para kazanma dönemi bitti..

Onu da geçtim, En Azından Alın Teri ile Haber yapmaya çalışan Gazetelere saygınız olsun..

Birçok Gazeteci benimle aynı düşünceye sahip, ancak İHA Abonesi oldukları için ve sorun çıkarmandan korktukları için senin çok bilmişliğine katlanmak zorunda kalıyorlar..

Sorun çıkarmakta senin işin zaten..

Ekmek Parası, farkındayım ama Gazetecilik Mesleğini Pazarlamacılıkla karıştırmanında anlamı yok..

Aydında Gazeteler Kalitesini artırdıkça zamanla Size ihtiyaç kalmayacaktır..

Geleceğe Güvenle Bakmayın..

Adnan AYTAŞKIN - AydınÖzel Gazetesi

            Genel Yayın Yönetmeni

adnan-aytaskin-023.jpg

Bu yazı toplam 1283 defa okunmuştur.
YORUMLAR
Yanlis yontem
Cengiz kavas
İddianin dogrulugu yanlisligi ayri bir tarafta kalirsa ,neden sikayetinizi iha genel mudurlugunuze yapmadiniz .Yaptiiseniz yazinizda yer almiyor.
24 Kasım 2016 Perşembe 06:53
95.12.238.169
Kendinle karıştırdın herhalde
İbrahim KILINÇ
Adnan Kardeşim
Kendinle karıştırdın herhalde beni. Bir kendine bak. Böyle çamur atmakla bir yere varamazsın. Telefona bile cevap vermiyorsun. Kime ne kötülüğüm olmuş onu da açıkla...
23 Kasım 2016 Çarşamba 11:56
88.250.187.17
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Aydın Özel | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0544 8148480 | Haber Yazılımı: CM Bilişim